Diskusní fórum

Date: 2011-01-17

By: vk252

Subject: Re: Re: Proč?

Zpátečník, hezké. Spíš zkušenosti. V dnes obdivovaných USA si v každém městečku oprašují dvě dřevěné boudy, u nichž parkuje napodobenina přistěhovaleckého vozu, a honosně tomu říkají Old Town a jsou na to hrdí a každému turistovi to ukazují (mimochodem, opravdu pěkný je v Temecule na dálnici 15 kousek od San Diega, doporučuji).
Mají hrdost na to, co vybudovali jejich předci a odkázali jim to. I mladí Američani.
Vlakem jednou za 14 dní jezdím.
Pokud jde o náklady na nové nádraží, připadají mi silně přemrštěné. Možná do toho počítají výměnu výhybek ze Všetat až do Bakova. Rekonstrukce nemůže vyjít dráž - pokud to na Českých dráhách samozřejmě někdo pohlídá - myslím veřejnou soutěž :-)

Date: 2011-01-18

By: Ing. Otakar Pavlík

Subject: Re: Re: Proč?

Vaše důvody k bourání mají asi dva důvody. Jste v Mladé Boleslavi t. zv. náplava a je Vám to jedno, co se zbourá a proč, nebo jste ve firmě, která se už klepe na to, jak bude bourat a stavět nové, možná jste kámoš Robina, nebo jste se účastnil ne projektování nové budovy nádraží. Jinak se podívejte po ČR, jak vypadají nové dopravní objekty, podobné tomu zdejšímu, po roce dostavby, nejnověji autobusové nádraží Hradec Králové. Bohužel, dnes se kouká, kdo na tom vydělá, ne komu a kčemu to bude sloužit. rekonstrukce nádražní budovy nemůže být dražší, než postavit to navržené monstrum.

Date: 2011-01-20

By: Máša

Subject: Re: Re: Re: Proč?

Myslím si, že plno názotů pro demolici je od tzv. Náplav.

Date: 2011-01-20

By: JP

Subject: Re: Proč?

Nejsem ani pracovník stavební firmy, a náplava také rozhodně ne, v MB žila už moje prababička a já od narození, to jste možná větší náplavy vy. Pouze jsem otevřen novým věcem, i když jsem konzervativní člověk, prostě chápu, že vše jde kupředu. Za 100 let se prostě změnil způsob života i cestování, a taky architektura. Kdyby byli všichni jako vy, stále ještě se staví roubenky, nebo možná zemljanky. Mají své kouzlo, že? Jak se v nich žije to je jiná...

Date: 2011-01-17

By: MK

Subject: Špička nosu

Pro funkční užívání a uspokojení potřeb cestující veřejnosti v Mladé Boleslavi hlavním nádraží by stačila pouhá vhodná rekonstrukce přízemních prostor a oprava interiéru (čekárna,restaurace,vestibul,wc 21.století).
Bezbariérový přístup zde jest a trafiky netřeba = nevydělala si na sebe,parčíku s lavičkami pro bezdemovce též není třeba.
Běžně čeká na hlavním nádraží dobu delší než 10min.(ev.zpoždění) 2-5 osob včetně doprovodu nebo 20 rodičů na návrat potomků ze školního výletu, zbylých 500-1000 osob jen prochází (pobyt kratší než 10min.)!!!
Mimořádně čeká více jak 15min.(např.při ujetí přípoje) 5-20 rozlobených cestujících.
ČD užívání v přízemí pouze osobní pokladnu a zbytek budovy funguje jako nepřetržitý útulek/nocležna pro vlakové čety - ne strojvedoucí ! a výpravčí jsou v jiné budově.
Pan Povšík si jen něco vymyslel, aby byl hezkej, ale třeba nemáte ani v případě nového návrhu budovy možnost zaparkovat a vyprovodit nebo očekávat návštěvu, protože jeho nový projekt nepočíta s nad ani pod zemním parkováním jež by zvýšilo současnou kapacitu parkovacích míst (otočka autobusu).
Kdo nevěří ať tam běží - pro OPRAVIT "starou"

Date: 2011-01-17

By: vk252

Subject: Re: Špička nosu

Moje řeč :-)

Date: 2011-01-17

By: Novotný Pavel

Subject: Nová budova

Než budete podepisovat petici,přijďte se podívat na Mladoboleslavské hlavní nádraží.Rekonstrukce by byla vhodná, ale za předpokladu funkční budovy, což zcela jistě není.Nevyhovující zázemí pro cestující atd....
Toto nádraží je významným železničním uzlem, zcela zda chybí základní komfort pro cestující, kteří zde čekají,odjíždí přestupují.
Rekonstrukce by stála mnohem víc, než nová budova, ale funkčnost by se mnoho nezlepšila.

Novou budovu rozhodně ANO

Date: 2011-01-17

By: vk252

Subject: Re: Nová budova

Mladá Boleslav není důležitý železniční uzel. Opravdu. Kam se hrabeme třeba na Velký Osek - jinak je to městys.

Date: 2011-01-18

By: Pepa

Subject: Re: Re: Nová budova

Jestli je Velký Osek železniční uzel, pak musí být železničním uzlem jakékoliv místo, kde odbočuje jiná trať (třeba Kopidlno). Oproti VO je Mladá Boleslav, Bakov nad Jizerou, Turnov a Lysá nad Labem železničním uzlem.
A teď k věci: Jsem proti zbourání budovy, myslím, že by stačila rekonstrukce a uvnitř dát např. nějaké občrstvení. Exteriér budovy by mohl dostat novou fasádu a hned by budova prokoukla. Dojeďte se podívat do Čelákovic, před rekonstrukcí to bylo nádraží hrůzy a teď.......mnohem hezčí a útulnější.

Date: 2011-01-19

By: profesor

Subject: Re: Re: Re: Nová budova

A nebo ještě to trošku poopravit jak to dělali v Slunce seno když opravovali mlýn NÉ . Zbourat a postavit novou budovu.

Date: 2011-01-17

By: MB

Subject: MB

Lepší novostavba,než rekonstrukce promočené a prohnilé budovy.

Date: 2011-01-16

By: Img. Václav Vokoun

Subject: Financování

Rád bych věděl, kolik má ten nový projekt stát a kdo to má financovat.
Chce do toho město vložit nějaké finanční prostředky?
Tyto otázky jsou pouze upřesňující.
Proti demolici jsem zcela zásadně.
Vokoun

Date: 2011-01-17

By: JP

Subject: Re: Financování

Pokud mám správné informace, demolice a stavba nové budovy, má stát cca 70 milionů Kč, celé to financují ČD, je to jejich majetek a město zde neinvestuje nic.
Jste proti demolici, je to váše právo, asi z nostalgie že?
Taky mám rád staré věci, ale věřte, že škodou 120 nejezdím, a rád bych také jezdil novým vlakem z nového nádraží, chápete?

Date: 2011-01-17

By: vk252

Subject: Re: Re: Financování

A pokud možno každý půlrok do nové práce, jak je dnes moderní, že?

Date: 2012-01-03

By: havlae

Subject: Re: Re: Financování

Myslím, pokud se ušetří na výstavbě nového, mohlo!!! by se to přesunout do šuplíčku na modernizaci vozového parku. ALE i ten někteří "ctění" cestující zdevastují. Vím o čem píšu. Byla jsem průvodčí ČD. Po 3 měsících provozu REGIONOVY utrhaná madla, potrhané a ušpiněné závěsy a potahy sedadel. A co dokáží někteří na WC, to byste uklízet nechtěli. Někomu se podařilo vyzvracet na plyšovou sedačku nebo na zem (na té to "alespoň" přikryli novinami místo, aby se vyzvraceli na ně a odnesli to). Než vlak, který byl ve výchozí stanici čistý, dojel do cílové, tak ta vizitka, co po cestujících zůstala, vypovídá o jejich kulturnosti. Takto znečištěný vůz má oběh třeba 3 dny, přitom táž průvodčí s ním nejezdí celý den, ale třeba jen malý úsek a přechází na jiný vlak. Kdo to má uklidit? Kde se to má uklidit? Toalety se mají umývat na fekální koleji, tz. odstavit na ni ze soupravy vůz . A hlavně čím?
Chápete zase Vy?

Items: 741 - 755 of 755
<< 34 | 35 | 36 | 37 | 38

New comment